Zwroty i reklamacje

Zwroty

1. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia dostawy zamówienia 

2. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Powinien być nowy, z przymocowanymi metkami i w oryginalnym opakowaniu.

3. Do paczki dołącz takie informacje jak: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer zamówienia oraz numer konta bankowego do zwrotu należności

4. Zwrot odeślij na swój koszt na adres: 

Sklep firmowy GIOVE

ul. Lawendowa 5

55-080 Sadków 

 

lub

Zwróć za darmo do Paczkomatu InPost

Jak to zrobić? 

Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl lub otwórz aplikację "InPost Mobile"

Wyszukaj nasz sklep w okienku z lupą: GIOVESHOP.PL

Wypełnij formularz zwrotu

Odbierz kod zwrotu i umieść go na paczce 

Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie wpisując kod zwrotu

Nie musisz drukować etykiety! 

 

Zwracane środki otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do naszego sklepu.

  

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo złożyć reklamację.

1. Spakuj uszkodzony towar 

2. Do paczki dołącz takie informacje jak: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail oraz dokładny opis wady i okoliczności, w których mogło dojść do uszkodzenia produktu

3. Reklamację odeślij na adres sklepu: 

Sklep firmowy GIOVE

ul. Lawendowa 5

55-080 Sadków

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamacją. 

O decyzji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl